Sokakat érdekelnek a kedvező weboldal optimalizálás árak
- Szerző: Yatoo
- Kategória: Szolgáltatás
- Tags: weboldal optimalizálás, weboldal optimalizálás árak
Akik Google kampányban gondolkoznak, számos kérdéssel fordulnak a szakemberekhez. Az Adwords hirdetés árak mindenkit kíváncsivá tesznek, és emellett sok cégvezetőt érdekel még az is, hogy milyen hosszú lehet egy adott szöveges hirdetés? A Google több évig arra törekedett, hogy ezek a szövegek nagyon rövidek legyenek. A nagy váltás előtt például a cím maximum 25 karakter, a szövege pedig 70 karakter lehetett. Két éve azonban jelentősen megváltozott minden. 2016 után már egyenként 30 karakternyi címsort is lehetett használni, illetve a hirdetés szövege pedig 80 karakterre nőtt.
Ezzel aztán igazán kiélhették magukat a hirdetési szövegeket író személyek. Természetesen az Adwords hirdetés árak emiatt semmit sem változtak. Azonban nem kell azt gondolni, hogy ettől egyszerűbb lett megírni a jó szöveget. A hirdetések készítésénél még így is minden egyes szót érdemes jó alaposan megfontolni. A hozzáértők szerint jó megoldásnak számít, ha valaki nem egy tökéletes szöveget ír meg, hanem egy kampányon belül akár 10 hirdetési szöveget is kreál. Ezeket a Google váltogatja, és azt jeleníti meg a legtöbbet, amire a legtöbben kattintnak. Ezzel garantált a siker. Az Adwords hirdetés árak nyilván ettől még ugyanakkorák maradnak.
A Google kampányokon kívül a SEO-val is sokan akarnak foglalkozni. A weboldal optimalizálás árak is abba a kategóriába tartoznak, amelyek iránt mindig is érdeklődnek a kliensek. Fontos itt tudni, hogy a weboldal optimalizálás árak nagyobb része a prémium link építésre megy el. Nagyjából mindenhol ennek a minimális költsége 20 ezer Forint fölött van.
Ennek a jellemző értéke havi 70 ezerre rűg. 25 ezer forintból nagyjából 10 prémium link rendelhető, ami havi 3 vagy 4 kulcsszó 1 vagy 2 hellyel előre mozgatásához elegendő. A weboldal optimalizálás árak persze nagymértékben függnek attól, hogy ki mit akar elérni és mennyi pénzt szeretne erre áldozni. Azt mindig figyelembe kell venni, hogy a webshopban gyakran minimum 100 termékkategória van, és ezekre mind érdemes lenne optimalizálni. Kis befektetéssel sok termékkategóriánál nem lehet sikert elérni.